Menu

Een klacht over uw traplift

Bij Otolift doen wij ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht u toch niet tevreden zijn over uw traplift, onze service of een van onze medewerkers, dan horen wij dat graag. Bij Otolift nemen we iedere klacht serieus. Daarmee bedoelen we dat we elke opmerking of tip in behandeling nemen en zo snel mogelijk oplossen. U kunt uw Otolift-klacht op verschillende manieren met ons delen: telefonisch, via e-mail of per post. Samen lossen wij uw klacht op.

Otolift-klachten: samen gaan we op zoek naar de oplossing

Als u een klacht heeft, gaan wij graag met u in gesprek om tot de kern van de klacht te komen. In veel gevallen kunnen wij uw klacht dan ook al aan de telefoon oplossen. Soms is de oplossing simpel, zoals het goed schoonmaken van de rail. Zo kunnen vet en vuil er bijvoorbeeld uitzien als lakschade. Soms hebben we meer tijd nodig om de klacht op te lossen. Daarom behandelt Otolift elke klacht persoonlijk. Het resultaat gebruiken we dan om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Een vrouw belt Otolift om een klacht te melden

Niet goed? Geld terug

Uw Otolift-traplift is een kwaliteitsproduct. Dat merkt u duidelijk aan de gebruikte materialen, het gebruiksgemak en de levensduur. Het kan gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent met uw traplift. Omdat de traplift bijvoorbeeld niet voldoet aan uw verwachtingen. Daarom bieden wij een ‘niet goed, geld terug’-garantie. Dat betekent dat wij uw traplift binnen één week komen weghalen. Mits u ons binnen 7 dagen laat weten dat u niet tevreden bent en wij geen technische of commerciële oplossing kunnen vinden. We demonteren de traplift netjes, snel en gratis. Het aankoopbedrag krijgt u gewoon terug.

Bij Otolift werkt een speciaal team om klachten snel en netjes af te handelen.

Wij helpen u graag verder

Heeft u een klacht of bent u niet helemaal tevreden over uw traplift of onze service? Dan kunt u dat op verschillende manieren met ons delen. U kunt ons bellen, e-mailen of het formulier hiernaast invullen. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Wij zijn via de volgende kanalen te bereiken:

Otolift Trapliften bellen.  0800 59 003
Otolift Trapliften e-mailen.  info@otolift.be

Klachtenformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De meestgestelde vragen over Otolift-klachten

  • Als u een klacht heeft over uw traplift horen wij dat graag van u. Als u uw klacht aan ons meldt, kunnen wij samen met u op zoek naar een oplossing. U kunt uw klacht aan ons melden via een mailtje aan service@otolift.be. U kunt ons ook schrijven. Kijk hiervoor op onze contactpagina. Als u ons langs deze weg aanschrijft, kunnen wij uw klacht snel afhandelen.

  • Natuurlijk kunt u bij ons ook terecht met uw opmerking of tip. Dat kan telefonisch of via een mailtje of brief. Dan zorgen wij ervoor dat uw opmerking of tip bij de juiste afdeling terechtkomt. Heel tevreden met de traplift of onze service? Dan horen we dat ook graag. Wilt u uw verhaal graag delen met andere klanten? Laat het ons gerust weten.

  • Als u, op welke manier dan ook, een klacht indient, neemt een van onze collega’s contact met u op om de klacht af te handelen. Mogelijk stelt deze medewerker u een paar vragen. Zo ontdekken wij wat de aard is van de klacht en wat de beste oplossing is. Het kan zijn dat er nog andere medewerkers worden aangesproken. Hierbij denken we aan de tekenaar of de monteur, als de rail of de plaatsing van de traplift niet naar wens is. Samen met u overleggen we hoe we de klacht het beste kunnen oplossen.

PCC2 6

Wij helpen u graag verder!

Wij helpen u graag verder!

Wij helpen u graag verder!